عکس؛ هم‌بازی شدن زلاتان و پسرش در تمرین میلان

عکس؛ هم‌بازی شدن زلاتان و پسرش در تمرین میلان

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ روز گذشته در کنار پسر 16 ساله خود ماکسیمیلیان در تمرین میلان حضور پیدا کرد و در کنار هم بازی کردند. در حقیقت به نظر می رسید که پدر و پسر رابطه خوبی با هم دارند و چه بسا بتوانند روزی در ترکیب اصلی میلان کنار هم بازی کنند!

به گزارش فوتبالی، زلاتان در دوران فوتبالش زوج های مختلفی در خط حمله داشته اما احتمالا هیچ کدام را به خوبی پسرش ماکسمیلیان نمی شناخته است. مهاجم 41 ساله روز گذشته در تمرین تیم زیر 18 سال میلان حضور پیدا کرد. ایبرا که در حال ریکاوری از مصدومیتش است، در کنار پسر بزرگش که در تیم جوانان میلان توپ می زند، به تمرین پرداخت.

روز گذشته بازیکنان میلان پس از پیروزی مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا تمرینات نرمی را داشتند که زلاتان نیز این فرصت را داشت تا در کنار پسرش ماکسیمیلیان تمرین کند. ایبرا از ماه می به علت مصدومیت از میادین دور بوده است اما به بازگشت به میادین نزدیک شده و در بازی روسونری ها و تورینو روی نیمکت نشسته بود.

ستاره سوئدی با عبارت DNA در صفحه اینستاگرامش به حضورش کنار پسرش در بازی دستگرمی واکنش نشان داد. در حقیقت ماکسیمیلیان به شدت امیدوار است که بتواند روزی  راه پدرش را ادامه بدهد اما مسیر بسیار دشواری را پیش رو دارد. ویسنت دیگر پسر زلاتان یک سال جوان تر است و او هم در اکادمی میلان حضور دارد اما در این بازی تمرینی حضور نداشت.

تیم زیر 18 سال میلان که ایبراهیموویچ ها را در ترکیب خود داشت، در مقابل تیم بزرگسالان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد که ده کتللاره دو گل به ثمر رساند و ربیچ نیز گلزنی کرد.

4125