مدیرعامل ذوب‌آهن در گفت‌و‎گو با فوتبالی: مذاکره با منصوریان را قویا تکذیب می‌کنیم/ قصدی برای تغییر سرمربی نداریم

مدیرعامل ذوب‌آهن در گفت‌و‎گو با فوتبالی: مذاکره با منصوریان را قویا تکذیب می‌کنیم/ قصدی برای تغییر سرمربی نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل ذوب‌آهن اعلام کرد این باشگاه قصدی برای تغییر سرمربی خود ندارد.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست ذوب‌آهن در دربی اصفهان مقابل سپاهان، زمزمه‌های تغییر تارتار به گوش رسید و روز گذشته، خبری از تشکیل جلسه هیئت رئیسه باشگاه مخابره شد. 

حتی برخی منابع از مذاکره گاندوها با علیرضا منصوریان که سابقه حضور روی نیمکت ذوب‌آهن هم دارد، خبر دادند. مهدی تارتار که از 20 مسابقه، 20 امتیاز به دست آورده و فقط در سه مسابقه برنده زمین بوده، در نشست خبری پس از بازی با سپاهان اعلام کرده بود تا زمانی که ذوب‌آهن او را بخواهد، در این تیم خواهند ماند و به عبارتی، قصد استعفا ندارد.

در همین خصوص علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبالی در رابطه با جلسه‌ هیات رئیسه ذوب‌آهن که قرار بود روز گذشته تشکیل شود، گفت: "جلسه هیئت رئیسه برگزار نشده و امروز هم تشکیل نخواهد شد."
او در واکنش به شایعه مذاکره باشگاه ذوب‌آهن با علیرضا منصوریان، خاطرنشان کرد: "مذاکره با ایشان و هر گزینه دیگری را تکذیب می‌کنیم. در حال حاضر هیچ قصدی برای تغییر سرمربی نداریم."

با این تفاسیر مهدی تارتار را باید همچنان سرمربی ذوب‌آهن دانست. او که پنج هفته دشوار و طاقت‌فرسا را در ابتدای نیم فصل دوم تجربه کرده، حالا در ادامه راه قرعه آسان‌تری پیش رو خواهد داشت تا از این بحران خودش و ذوبی‌ها را نجات دهد. البته در شرایطی که احسانی روز گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود از تارتار رضایت ندارد، به نظر می‌رسد در ادامه همکاری با این مربی، بودجه محدود و قرارداد تارتار هم بی‌تاثیر نیست.

2509