ادامه روند ناامید کننده چلسی با شکست مقابل دورتموند

ادامه روند ناامید کننده چلسی با شکست مقابل دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بروسیا دورتموند و چلسی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی دورتموند موفق شد با نتیجه یک بر صفر چلسی را شکست دهد و کار خود را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا راحت تر کند.

به گزارش فوتبالی، چلسی با وجود این که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه خرید های گران قیمتی انجام داد و برای تقویت تیم خود خرج کرد اما هنوز هم می بینیم ضعف هایی اساسی دارد و اکنون در آستانه حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

تک گل دورتموند را در این بازی کریم آدیمی در دقیقه 63 روی پاس رافائل گوریرو به ثمر رساند. البته چلسی هم در این بازی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که البته این موقعیت ها با بدشانسی به گل تبدیل نشد و از سوی دیگر دورتموندی ها هم در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتند و توانستند مقابل چلسی کلین شیت کنند.

در بازی دیگر امشب بنفیکا موفق شد با نتیجه دو بر صفر کلوب بروژ را شکست دهد. بنفیکا در این بازی میهمان بود و به این ترتیب تیم پرتغالی شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی به دست آورد.

تماشای خلاصه بازی دورتموند 1-0 چلسی

1470