برد آسان رئال مادرید مقابل تیم قعر نشین لالیگا

برد آسان رئال مادرید مقابل تیم قعر نشین لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و یکم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و الچه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، مادریدی ها که از بارسلونا در جدول رقابت های لالیگا عقب افتاده اند، در تلاش هستند تا دوباره بتوانند به صدر جدول رقابت های لالیگا برگردند هر چند که کار دشواری دارند.

در بازی رئال مادرید مقابل الچه، کارلو آنچلوتی به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت داد و به بازیکنان دیگری به عنوان یار جایگزین بازی داد. به عنوان مثال خط هافبک رئال مادرید در این بازی متشکل از سبایوس، والورده و کاماوینگا بود و آن ها عملکرد خوبی داشتند.

در این بازی مارکو آسنسیو یک گل به ثمر رساند و کریم بنزما دبل کرد و دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. گل چهارم رئال مادرید هم توسط لوکا مودریچ در دقیقه هشتاد زده شد و به این ترتیب مادریدی ها چهار گل پیش افتادند.

باید دید که بارسلونا در ادامه فصل امتیاز از دست می دهد یا خیر چرا که اگر بارسا امتیاز از دست ندهد، رئال مادرید شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.

تماشای خلاصه بازی رئال مادرید 4-0 الچه

1470