منچسترسیتی فاتح نبرد صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس

منچسترسیتی فاتح نبرد صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی معوقه از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و منچستر سیتی در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی برسد و به این ترتیب صدر جدول لیگ برتر انگلیس را از آرسنال پس گرفت.

به گزارش فوتبالی، آرسنال و منچستر سیتی در این فصل در کورس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند و اکنون پپ گواردیولا و شاگردانش توانستند بالاخره صدر جدول را از شاگردان میکل آرتتا پس بگیرند.

در این بازی گل اول سیتیزن ها را کوین دی بروینه در دقیقه 24 روی اشتباه فاجعه بار تومیاسو به ثمر رساند. پس از این گل، آرسنال تلاش زیادی کرد تا بتواند بازی را به مساوی بکشاند و در نهایت در دقیقه 42، بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه منچستر سیتی را باز کند و بازی یک بر یک مساوی شد.

در نیمه دوم، مشخص بود که تیم گواردیولا به دنبال پیروزی است چرا که فقط سه امتیاز می توانست منچستر سیتی را به صدر جدول برساند. در نهایت در دقیقه 72، جک گریلیش روی پاس گوندوگان گل دوم منچستر سیتی را زد و گل سوم منچستر سیتی هم توسط ارلینگ هالند روی پاس دی بروینه در دقیقه 82 زده شد.

منچسترسیتی</a>

1470