واکنش ستاره تاتنهام به شکست تلخ مقابل میلان

واکنش ستاره تاتنهام به شکست تلخ مقابل میلان

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ستاره انگلیسی باشگاه تاتنهام به شکست یک بر صفر مقابل میلان واکنش نشان داد و اذعان کرد که آن‌ها همچنان از شانس صعود به مرحله بعدی برخوردار هستند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه‌ شب تیم‌های میلان و تاتنهام، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم سن سیرو برگزار کردند که در نهایت، روسونری موفق شد با تک گل براهیم دیاز به پیروزی برسد و حالا تاتنهام در ورزشگاه خانگی خودش، حتما باید پیروز شود تا حذف نشود. بازی برگشت سه هفته دیگر در شمال لندن برگزار خواهد شد. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، با توجه به شرایط وخیم میلان در سری آ، بسیاری حدس می زدند که شاگردان آنتونیو کونته کار راحتی مقابل قهرمان سری آ خواهند داشت، اما در نهایت آن‌ها سورپرایز شدند و با شکست 1-0 به لندن بازگشتند. هری کین امید اصلی گلزنی تاتنهام، توسط سیمون کیائر و مالیک تیاو به خوبی مهار شده بود و نتوانست تهدید آنچنانی برای روسونری ایجاد کند.

هری کین با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی راجع به این شکست نوشت: "بازی سختی خارج از خانه داشتیم، اما فقط نصف راه را پیموده‌ایم. باید در کنار هم باشیم و بجنگیم. از همه هوادارانی که تا میلان سفر کردند تا از ما حمایت کنند، تشکر می کنم." 

4416