وقتی بارسلونا و رئال مادرید شانس خرید بلینگام را داشتند

وقتی بارسلونا و رئال مادرید شانس خرید بلینگام را داشتند

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس مانزانو ایجنت جود بلینگام در سن 16 سالگی، اعتراف کرد که رئال مادرید و بارسلونا به راحتی از خرید موکلش چشم پوشی کردند. 

به گزارش فوتبالی، بلینگام پس از درخشش در لباس بروسیا دورتموند و همچنین تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022، حالا یکی از برجسته‌ترین ستاره های دنیای فوتبال محسوب می شود و از همین حالا، مشتریان زیادی نیز دارد. در حال حاضر تیم‌های لیورپول، منچستریونایتد، رئال مادرید و چلسی به دنبال خرید این ستاره هستند. 

به نقل از آ اس، در حال حاضر بلینگام بیش از 120 میلیون یورو توسط سران بروسیا دورتموند ارزش گذاری شده و در حال حاضر از لیورپول و چلسی به عنوان پیشتازان رقابت در جذب این ستاره جوان، نام برده می شود. حالا مانزانو در که در 16 سالگی به عنوان مشاور برای بلینگام کار می کرد، به آ اس گفت: "من بلینگام را به رئال مادرید و بارسلونا پیشنهاد دادم، اما هر دو باشگاه رد کردند. هر دو شانس خرید او را داشتند، اما هیچ باشگاهی تمایلی برای عقد قرارداد با او نشان نداد و حالا بعد از گذشت فقط 2 الی 3 فصل، فهمیدند که مرتکب اشتباه شده‌اند. جود بلینگام واقعا بازیکن کاملی است و مرا به یاد زین الدین زیدان می اندازد." 

4416