انتقال مدافع مکزیکی به بارسلونا نهایی شد

انتقال مدافع مکزیکی به بارسلونا نهایی شد

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بارسلونا انتقال خولیان آرائوخو را نهایی کرده است.

به گزارش فوتبالی، این دفاع راست از لس آنجلس گالکسی راهی بارسلونا خواهد شد و بامداد پنجشنبه وارد اسپانیا می شود تا تست پزشکی را پشت سر بگذارد و قرارداد رسمی را امضا کند. آرائوخو تا سال 2026 با بارسا قرارداد می بندد و کاتالان ها مبلغی کمتر از چهار میلیون یورو را برای این انتقال خواهند پرداخت. قیمت این دفاع راست در سایت ترانسفرمارکت شش میلیون یورو تعیین شده است.

این دفاع راست در کالیفرنیا متولد شده اما در تیم ملی مکزیک بازی می کند. او در گالکسی در 109 بازی حضور داشته که دو گل زده و چهارده پاس گل داده است. بارسلونا با هجده ثانیه تاخیر نسبت به  زمان قانونی، انتقال آرائوخو را ثبت کرد و به همین خاطر فیفا اجازه ثبت قرارداد را نمی داد. بارسلونا برای ثبت این قرارداد به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد چرا که آنها اعتقاد دارند که خطا در سیستم فیفا باعث تاخیر در ثبت قرارداد شده است. به نظر می رسد که این مشکل در حال رفع شدن است و دفاع راست مکزیکی به ترکیب بارسا ملحق خواهد شد. این بازیکن 21 ساله تجربه حضور در آکادمی بارسلونا در منطقه آریزونا را دارد و در ابتدا قرار است که به تیم رزروهای بارسلونا زیر نظر رافا مارکز ملحق شود و به تدریج به تیم بزرگسالان اضافه شود.

4125