بازیکن مازنی پایِ ثابت مدافعان پاکو خمز

بازیکن مازنی پایِ ثابت مدافعان پاکو خمز

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع مازندرانی تراکتور باوجود تغییرات زیاد در چینش دفاعی این تیم، همواره مهره ثابت سرمربی اسپانیایی بوده است.

به گزارش فوتبالی، نحوه چینش سیستم دفاعی تراکتور سوالی است که قبل هر بازی برای هواداران این تیم‌ مطرح می‌شود و حتی تی‌تی‌ها از الان بابت محرومیت سه جلسه‌ای هادی محمدی و نرسیدن وی به بازی مقابل پرسپولیس ناراحت و البته دل‌نگران هستند.

محرومیت محمدی به کنار، مصدومیت های پشت سر هم مدافعان این تیم که دست بر قضا شدید بوده، مزید بر علت شده تا پاکو خمز سرمربی این تیم با کمبود نفر شدیدی در پست‌های دفاعی روبه‌رو شود و هر بار بالاجبار دست به تغییر چینش مدافعان خود بزند.

با این حال یک مدافع همواره پای ثابت ترکیب سرمربی اسپانیایی بوده و به طور کامل برای تیمش بازی کرده است. محمد آقاجان‌پور مدافع راست تی‌تی‌ها که توانایی بازی در دفاع وسط در سیستم سه دفاعه را نیز دارد و در زمان سرمربیگری ارطغرول ساغلام در چینش سه دفاعه بازی کرده، معتمدترین مدافع پاکو خمز در طول حضور این سرمربی در تبریز بوده است.

در طول ۹ بازی لیگ برتری و یک بازی جام حذفی که خمز هدایت تراکتور را برعهده داشته، آقاجان‌پور صرفا در یک دیدار لیگ برتری برابر مس کرمان برای تیمش بازی نکرده و در ۹ مسابقه بعدی بدون اینکه حتی تعویض شود، در ترکیب تیمش حضور داشته تا مشخص شود پاکو به مدافع بلند قامت خود اعتماد ویژه‌ای دارد.

1997