تشکیل جلسه هیئت رئیسه ذوب‌آهن برای ماندن یا رفتن تارتار

تشکیل جلسه هیئت رئیسه ذوب‌آهن برای ماندن یا رفتن تارتار

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد مهدی تارتار با ذوب‌آهن مدیران این باشگاه را راضی نکرده است.

به گزارش فوتبالی، شکست روز گذشته ذوب‌آهن در دربی اصفهان، جایگاه مهدی تارتار را روی نیمکت گاندوها لغزان‌تر کرده است. روزهای تلخ تارتار با ذوب‌آهن، از ابتدای دی ماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد. آن‌ها در 9 مسابقه اخیرشان پیروز نشده‌ و پنج شکست را تجربه کرده‌اند. حذف از جام حذفی و سقوط به رده سیزدهم لیگ، هواداران ذوبی را ناراضی کرده و زمزمه‌های تغییر در کادر فنی شنیده می‌شود.

حالا قرار است امروز جلسه هیئت رئیسه ذوب‌آهن با حضور آن تشکیل و به وضعیت تیم بزرگسالان رسیدگی شود. آن طور که علیرضا احسانی، مدیرعامل ذوب‌آهن گفته، این باشگاه از تارتار راضی نیست اما فعلا برنامه‌ای برای قطع همکاری با او ندارد. البته مدیرعامل ذوب‌آهن امکان تعویض سرمربی را رد نکرده و به نظر باید همچنان منتظر خروجی جلسه امروز هیئت رئیسه باشگاه نشست.

تارتار در کنفرانس خبری روز گذشته به قرعه سخت ذوب‌آهن در ابتدای نیم‌فصل دوم اشاره کرده بود که آن‌ها با سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و مس رفسنجان در این پنج هفته روبرو شده‌اند. به همین دلیل احتمالا فرصت تارتار برای نتیجه‌گیری و خروج از بحران، چند هفته‌ای تمدید شود تا او و تیمش، خودشان را مقابل رقبای آسان‌تر نشان دهند.

2509