میلان و پیروزی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دقیقا پس از 10 سال

میلان و پیروزی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دقیقا پس از 10 سال

پایگاه خبری فوتبالی - میلان موفق شد در بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و به این ترتیب اکنون شانس خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، با وجود این که میلان دومین تیم پر افتخار تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است و هفت قهرمانی دارد، اما در سال های اخیر شاهد عملکرد نه چندان جالب او در این رقابت ها بوده ایم و در بسیاری از دوره ها نیز میلان حتی نتوانسته است سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

اکنون میلان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا یک برد شیرین مقابل تاتنهام به دست آورد. این پیروزی اولین پیروزی آن ها در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا پس از ده سال است. آخرین بار میلان در 13 فوریه سال 2013 بود که موفق شد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد. در آن زمان میلان در ورزشگاه سن سیرو موفق شد با نتیجه دو بر صفر بارسلونا را شکست دهد. البته میلان در آن فصل در بازی برگشت در نیوکمپ کامبک خورد و با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد و در همان مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

1471