اطمینان آنچلوتی از تمدید قرارداد با دو اسطوره رئال مادرید

اطمینان آنچلوتی از تمدید قرارداد با دو اسطوره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید متقاعد شده است که کریم بنزما و تونی کروس، به زودی قراردادهای خود را تمدید خواهند کرد. 

به گزارش فوتبالی، اتلتیک مدعی است که تونی کروس و کریم بنزما در حال مذاکره با سران لوس بلانکوس بر سر تمدید قراردادهایشان هستند، اما هنوز در چیز خاصی به توافق نرسیده‌اند. کروس 33 ساله و بنزما 35 ساله، بدون شک دو مهره کلیدی رئال مادرید در موفقیت‌های یک دهه اخیر بوده‌اند و با توحه به اتمام قراردادشان در تابستان آینده، آنچلوتی فکر نمی کند که شاهد خروج این دو ستاره باشد. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق میلان، چلسی، بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن در کنفرانس خبری گفت: "می دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما به شما نمی توانم بگویم. من کروس نیستم. او هنوز چیزی به من نگفته، اما فکر می کنم شرایط مساعد است. احساسی که الان دارم، به من می گوید که او نیز تمدید خواهد کرد."

"ما یک مهاجم آماده به نام کریم بنزما داریم. درست است که او دیگر بچه نیست، اما فعلاً او را تا چند سال دیگر داریم. نمی دانم که او تمدید کرده یا نه، اما فکر می کنم که اسطوره های رئال مادرید، از سانتیاگو برنابئو بیرون نخواهند رفت."

4416