رسمی؛ مهاجم منچستریونایتد تا پایان فصل حق بازی کردن ندارد

رسمی؛ مهاجم منچستریونایتد تا پایان فصل حق بازی کردن ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - میسون گرینوود مهاجم منچستریونایتد قطعاً در این فصل برای شیاطین سرخ به میدان نخواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، در ژانویه سال 2022، میسون گرینوود به اتهام تجاوز و تعرض به نامزدش، توسط پلیس دستگیر شد و این خبر، سروصدای زیادی در دنیا به پا کرد. گرینوود یکی از ستاره های جوان منچستریونایتد بود و هواداران این باشگاه به آینده گرینوود بسیار امیدوار بودند، اما بعد از شنیدن این خبر، تمام رویاهای هواداران و خود گرینوود از بین رفت و این استعداد جوان در سراشیبی سقوط قرار گرفت. 

این مهاجم 21 ساله آخرین بار در بیست و دوم ماه ژانویه 2022 برای منچستریونایتد به میدان رفت و حالا به نظر می رسد که باید بیشتر از این‌ها برای بازگشت به میادین صبر کند. 

دیلی استار گزارش می دهد که سران یونایتد اکنون تحقیقات داخلی در رابطه با ماجرای گرینوود انجام خواهد داد، چون پلیس تصمیم گرفته تا اتهامی به او نزند. گرینوود می داند که برای به دست آوردن جایگاه سابقش در میان هواداران یونایتد، باید تلاش بسیاری بکند و البته مشخص نیست که یک فرصت دیگر به او داده می شود یا خیر. یونایتد امیدوار است تا قبل از پایان فصل، درباره گرینوود تحقیقاتش را کامل کند تا تصمیم نهایی را بگیرند و این بدان معناست که گرینوود دیگر شانس بازی برای شیاطین سرخ در این فصل را ندارد.

4416