قرارداد چهار ساله منچستریونایتد با جواهر 16 ساله

قرارداد چهار ساله منچستریونایتد با جواهر 16 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در آستانه جذب گابریله بیانچری جواهر جوان کاردیف سیتی قرار دارد و می خواهد این بازیکن را با قراردادی چهار ساله به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی،  فابریزیو رومانو گزارش داده است که یونایتد به تلاش برای تقویت ترکیبش ادامه می دهد. یونایتد انتقال قرضی ووت وگهورست، جک بوتلند و مارسل سابیتزر را  تا پایان فصل قطعی کرده اما برای فصل آینده برنامه ریزی کرده اند.  یونایتد در تلاش بود تا خرید بیانچری را در زمستان نهایی کند اما انتقال به موقع نهایی نشد و حالا باید در تابستان منتظر او باشند.

بیانچری مهاجم 16 ساله تجربه حضور در تیم زیر 17 سال ولز را داشته است، به خاطر عملکردش در کاردیف مورد توجه باشگاه های مختلف قرار گرفته است. بیانچری در این فصل هفده گل زده است و استیو جنکینز سرمربی تیم زیر 18 سال کاردیف به تمجید او پرداخته است. جنکینز بیان کرد:" هنوز مسیری طولانی در پیش است. او فقط 16 سال سن دارد و روزهای بزرگی در پیش دارد."

منچستریونایتد حالا در تلاش است تا انتقال گابریله بیانچری را برای تابستان بعدی نهایی کند. بیانچری در ابتدا با یونایتد قرارداد غیرحرفه ای امضا خواهد کرد اما در ماه سپتامبر و در زمان هفده سالگی، قرارداد حرفه ای خود را با شیاطین سرخ به امضا خواهد رساند.

4125