مطهری: جرمم سالم کار کردن است؛ خیلی‌ها برای تیم من زدند/ داور برای خراب کردن بازی به مسی‌ها کمک کرد

مطهری: جرمم سالم کار کردن است؛ خیلی‌ها برای تیم من زدند/ داور برای خراب کردن بازی به مسی‌ها کمک کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی در پی استعفا از سمت سرمربیگری این تیم گفت: خیلی‌ها در قائمشهر برای تیم من زدند، چون جرمم این است که می‌خواهم در فوتبال سالم کار کنم.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت: من در هر بازی که باختم به تیم حریف تبریک گفتم، اما امروز عذرخواهی می‌کنم. من امروز به تیم مس کرمان تبریک نمی‌گویم. با توجه به فرمی که ارائه دادند و اتفاقاتی که در نیمه دوم رقم خوردم؛‌ واقعاً نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم. البته این یک سبک است. داور مسابقه هم به تیمی که می‌خواست فوتبال را خراب کند کمک کرد. داور باید در زمین عدالت را رعایت کند و به تیمی که می‌خواهد فوتبال بازی کند، کمک کند. یکی از دلایل این مدل بازی، داور وسط است. من به آقای افشاریان و داوران‌شان تبریک می‌گویم که کمک کردند. ما همه وظیفه داریم که به فوتبال خدمت کنیم. داور، مربی و بازیکن باید به فوتبال خدمت کنند.

«خیلی‌ها در دنیا به فوتبال خدمت می‌کنند و خیلی از مربیان هم فوتبال را می‌کشند.»، وی با بیان این جمله یادآور شد: من بابت این قضیه به تیم مس تبریک نمی‌گویم. ما در نیمه دوم یک فوتبال مدرن بازی کردیم، ولی تیم مس وقفه ایجاد کرد و یک سوم بازی را خواباند. به بچه‌های خودم خسته نباشید می‌گویم. از مالک، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم، ولی خیلی از آدم‌ها در قائمشهر برای تیم من زدند، چون جرمم این است که می‌خواهم در فوتبال سالم کار کنم. از هیئت مدیره و مالک باشگاه تشکر می‌کنم و همین‌جا استعفای خودم را از سرمربیگری نساجی اعلام می‌کنم. امیدوارم این تیم روزهای خوبی را در آینده ببیند. هر چند الان هم با توجه به بودجه و بضاعتی که داریم جایگاه‌مان خوب است، ولی من یک آدم ایده‌آل‌گرا هستم و دوست دارم تیمم برای رتبه‌های بالا بجنگد که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه بازیکنانش انگیزه لازم را برای بازی نداشتند و بعد از گل عقب‌نشینی کردند، تصریح کرد: سؤال شما خیلی بودار است! ما این سبک بازی کردیم؟ بازیکنان من یک سوم بازی را خواباندند؟ طبیعی است، چون ما دو مساوی و دو باخت داشتیم ناخودآگاه برای حفظ بردمان به این نحو بازی کردند.

مطهری پس از طرح این سؤال و به دنبال درگیری لفظی یک خبرنگار با مدیر رسانه‌ای نساجی راجع به سؤال خود، گفت: من به این سؤال جواب می‌دهم. دلیل سؤال شما را گفتم. ما دو مساوی و دو باخت داشتیم و بعد از اینکه زود به گل رسیدیم، ناخودآگاه تیم می‌خواست از گلش دفاع کند، ولی این دستور تاکتیکی نبود. اصلاً فلسفه من این نیست. شما تعداد گل زده تیم ما را ببینید. در این زمینه جزو چهار پنج تیم بالای جدول هستیم. البته کسانی که این کار را می‌کنند نه اینکه اشتباه کنند، فلسفه‌شان این است. در نیمه اول ما عقب افتادیم و نیاز نبود که وقت تلف کنیم. نیمه دوم را هم که دیدید.

وی در مورد مصدومیت کریم اسلامی توضیح داد: بند انگشت کریم اسلامی له شده است. از او تشکر می‌کنم که با تمام وجود کار کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره عملکرد بازیکن خارجی تیمش نیز گفت: من هم موافقم؛ او می‌توانست در محوطه از دو سه موقعیت استفاده کند. مسئولیت این موضوع هم با من است. او باید تصمیمات بهتری می‌گرفت و از لحاظ ذهنی به‌هم ریخته بود، ولی باز هم مسئولیت آن با من است.

2636