رستمی و مغانلو طلسم لوکادیا را شکستند (ویدیو)

رستمی و مغانلو طلسم لوکادیا را شکستند (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- دو مهاجم لیگ برتر با عبور از رکورد لوکادیا، بالاخره توانستند صدر جدول لیگ گلزنان را صاحب یک نام جدید کنند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که 9 هفته از جدایی مهاجم هلندی پرسپولیس می‌گذرد اما او همچنان با 6 گل زده به صورت مشترک در کنار چند مهاجم دیگر در صدر جدول گلزنان لیگ برتر حضور داشت منتهی امروز عارف رستمی و شهریار مغانلو موفق شدند با گلزنی در بازی‌های تیمشان، به صدر جدول گلزنان صعود کنند.

ابتدا این عارف رستمی بود که در ادامه روند گلزنی‌های خود موفق شد دروازه نساجی را باز کند تا نه تنها نقش مهمی در برتری تیمش در این بازی داشته باشد بلکه هفتمین گل فصلش را هم به ثمر برساند.

گل عارف رستمی به نساجی

شهریار مغانلو دیگر مهاجمی بود که امروز موفق شد به مانند عارف رستمی برای تیمش گل تساوی را به ثمر رسانده تا در جدول گلزنان 7 گله شود.

ذوب آهن</a>

شهریار مغانلو حالا در پایان هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر موفق به ثبت7 گل و ارسال 3 پاس گل شده تا بار دیگر نام خودش را به عنوان یکی از شاخص‌ترین بازیکنان لیگ برتر مطرح کند. 

عارف رستمی و شهریار مغانلو اکنون در شرایطی با هفت گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارند که رضا اسدی، محمد عباس‌زاده، محمدرضا آزادی و سجاد بازگیر به عنوان مهاجمان 6 گله سایه به سایه آنها حرکت می‌کنند.

7655