چراغ سبز کونته به تیم‌های ایتالیایی

چراغ سبز کونته به تیم‌های ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی تاتنهام در واکنش به احتمال بازگشتش به سری آ، اذعان کرد که ایتالیا همیشه عشق اول اوست. 

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر کونته تا پایان فصل با باشگاه شمال لندنی قرارداد دارد و فعلاً خبری از تمدید قرارداد نیست و کونته نیز نظری درباره آینده مبهمش در تاتنهام نمی دهد. تکنسین ایتالیایی دو تجربه بسیار خوب در سری آ با اینتر و یوونتوس در کارنامه دارد و توانسته با این دو تیم به چهار قهرمانی سری آ برسد. حالا در چند وقت اخیر، صحبت‌های زیادی مبنی بر احتمال بازگشتش به سری آ شنیده می شود. 

به نقل از سایت گل، کونته در مصاحبه‌ای اسکای ایتالیا گفت: "این دومین تجربه من در انگلستان بعد از چلسی است و من فقط در لندن زندگی‌ کرده‌ام. اتمسفرهای غیرقابل توصیفی در ورزشگاه‌ها وجود دارد. به نظرم، لیگ برتر انگلیس جشن فوتبال است و شما به راحتی می توانید عاشق فوتبال شوید. البته شما هیچ وقت عشق اول خودتان را فراموش نمی کنید و ایتالیا همیشه عشق اولم خواهم ماند."

کونته به دلیل عمل جراحی که در این ماه انجام داد، در چند بازی تاتنهام غایب بود، اما می تواند شاگردانش در دیدار مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا در کنار زمین همراهی کند. 

4416