توافق اولیه بارسلونا با مدافع آینتراخت فرانکفورت

توافق اولیه بارسلونا با مدافع آینتراخت فرانکفورت

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا روی تقویت ترکیبش برای فصل 24-2023 کار می کند. این باشگاه به علت مشکلات مالی نمی تواند هزینه های سنگینی داشته باشد و به همین خاطر به دنبال جذب بازیکنان با قیمت های معقول هستند که یکی از بازیکنان مورد نظرشان "ایوان اندیکا" است.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی 23 ساله فرانسوی در ترکیب اصلی آینتراخت فرانکفورت قرار گرفته و در پایان فصل با اتمام قراردادش به بازیکن ازاد تبدیل می شود و بسیاری از باشگاه ها به دنبال خرید رایگان او هستند. به نظر می رسد که بارسا زودتر از سایر باشگاه ها اقدام کرده است. سایت آلمانی "اسپورت 1" گزارش داده است که کاتالان ها با اندیکا به توافق شفاهی رسیده اند تا این بازیکن فصل آینده رایگان به نیوکمپ بیاید.

بارسایی ها در این فصل به انسجام دفاعی رسیدند و در 21 بازی خود در لالیگا فقط هفت گل دریافت کرده اند. آرائوخو، کریستنسن، کنده، بالده و جوردی آلبا در خط دفاعی بارسا عملکرد درخشانی هستند که اندیکا می تواند بنیان دفاعی این تیم را تقویت کند.

اسپورت 1 گزارش داده است که با وجود توافق شفاهی بارسلونا و اندیکا فعلا جزییات قطعی در مورد این انتقال به نتیجه نرسیده است و فعلا توپ توی زمین تیم کاتالان است که گزینه های دیگری نظیر اینیگو مارتینز را زیر نظر دارند.

4125