کدام بازیکنان بهترین گلزنان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند؟

کدام بازیکنان بهترین گلزنان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - از امشب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا استارت می خورد و باید دید که در این مرحله از بازی ها چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و در نهایت کدام تیم ها موفق می شوند راهی مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند.

به گزارش فوتبالی، اگر بخواهیم نگاهی به بهترین گلزنان مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در تمام تاریخ این مسابقات بیندازیم، می بینیم که لیونل مسی با به ثمر رساندن 29 گل در این مرحله، بهترین گلزن مرحله یک هشتم نهایی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است. البته لیونل مسی بهترین گلزن تاریخ گل ادوار چمپیونزلیگ نیست چرا که کریستیانو رونالدو در کل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گل های بیشتری نسبت به او زده است.

پس از مسی، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کریستیانو رونالدو با زدن 25 گل قرار دارد. رونالدو دیگر فوتبال اروپا را ترک کرده است و قرار نیست که آمارش در این رقابت ها تغییر کند.

رابرت لواندوفسکی در این مرحله 17 گل زده است و در رده سوم قرار می گیرد. او در این فصل در لیگ اروپا حضور دارد و آمار او هم تغییری نخواهد کرد.

کریم بنزما و توماس مولر، هر دو 14 گل در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا زده اند و باید دید که آمار آن ها تغییر می کند یا خیر.

1471