سپاهان دو - ذوب آهن یک/ مورایس علیه طلسم تارتار/ سپاهان با خیال راحت به استقبال جام حدفی رفت

سپاهان دو - ذوب آهن یک/ مورایس علیه طلسم تارتار/ سپاهان با خیال راحت به استقبال جام حدفی رفت

پایگاه خبری فوتبالی- در یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیستم لیگ برتر سپاهان در ورزشگاه نقش جهان پذیرای ذوب آهن بود که موفق شد با دو گل از سد ذوب آهن عبور کند و اختلاف خود با مدعیان را به 3 امتیاز برساند. (مشاهده خلاصه بازی)

هفته بیستم لیگ برتر

سه شنبه 25 بهمن ماه

سپاهان - ذوب آهن ساعت 15:30

ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

تیم داوری: کوپال ناظمی، محمدرضا ابوالفضلی، محمد هاشمی نسب، مسعود حقیقی 

ترکیب سپاهان: 

پیام نیازمند، محمد دانشگر، جونیور نیلسون، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، جلال الدین علی محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

ترکیب ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، سجاد عاشوری، صادق صادقی، امجد اکوان، امیرحسین جدی، محمد سلطانی‌مهر، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی

اخطارها:
نادر محمدی (19) - محمد قریشی (21) - امیرحسین صدقی (38) ذوب آهن

فرشاد احمدزاده دقیقه (۸۷) - شهریار مغانلو 92 سپاهان

شرح گل:
سپاهان صفر - ذوب آهن یک: در شرایطی که سپاهان تیم برتر میدان بود در دقیقه 10 روی پاس امیر حسین صدقی و غفلت رامین رضائیان، اسلامی بازیکن جوان ذوب آهن موفق به ثبت گل اول مسابقه برای سبزپوشان اصفهانی در نقش جهان شد.
سپاهان یک - ذوب آهن یک: در دقیقه ۵۰ سرانجام مقاومت تیم ذوب آهن شکست و ارسال دقیق زکی‌پور با ضربه سر تماشایی شهریار مغانلو گل تساوی را ثبت کرد.
سپاهان دو - ذوب آهن یک: در دقیقه ۵۴ شوت کاتاتو یکی از تعویضی‌های مورایس در نیمه دوم پس از برخورد به مدافع ذوب‌آهن به احمدزاده رسید و این مهاجم هم توپ را در محوطه جریمه روی پای تخصصی خود آورد و گل دوم را ثبت کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 4: پاس شهریار مغانلو برای نورافکن می‌رفت خیلی زود برای سپاهان اولین گل را به همراه داشته باشد، اما واکنش دیدنی فرعباسی مانع از گلزنی نورافکن شد.
دقیقه 6: اینبار جلال علی‌محمدی بود که به یک توپ سرگردان در محوطه جریمه رسید. ولی ضربه او در آن شرایط دقت کافی را نداشت و توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 15: محمد دانشگر پیش کشیده با یک ضربه سر تماشایی تیرک دروازه ذوب آهن را لرزاند ولی بدشانس بود و توپش وارد دروازه نشد.
دقیقه 22: ضربه سرکش رامین رضائیان که از روی ضربه ایستگاهی زده شد، پس از برخورد به تیرک دروازه به بازی برگشت. سپاهان چند دقیقه قبل هم تیرک دروازه ذوب آهن را لرزانده بود.
دقیقه ۲۸: پاس رو به عقب خطرناک فرشاد احمدزاده در حالی که شهریار مغانلو ایستاده بود تا ضربه نهایی را به توپ بزند با واکنش سریع اسلامی از محوطه جریمه دور شد.
دقیقه ۳۲: اینبار محمد کریمی بود که در محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد و ضربه او به تیر دروازه خورد تا برای سومین طی دقایق اخیر سپاهانی‌ها تیر دروازه فرعباسی را به لرزه در آورده باشند.
دقیقه ۳۸: اینبار شوت محمد کریمی از داخل محوطه جریمه با واکنش حبیب فرعباسی به کرنر فرستاد چه شد و در ادامه ضربه سر دانشگر با اختلاف از بالای دروازه به اوت رفت.
دقیقه ۴۳: سپاهان دو مرتبه دیگر با ضربات سراحمدزاده و مغانلو دروازه ذوب آهن را تهدید کرد. اولی با واکنش فرعباسی به کرنر رفت و دومی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۸: سپاهان باز هم طوفانی بازی را آغاز کرد و در دقایق ابتدایی نیمه دوم با دو ضربه از احمدزاده و مغانلو دروازه فرعباسی را به شدت تهدید کرد.
دقیقه ۸۲: ضربه سر فرشاد احمدزاده روی ارسال نورافکن با فاصله یکی دو متری راهی اوت شد.
دقیقه ۸۶: شوت سرکش رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی با نوک انگشتان حبیب فرعباسی به کرنر فرستاده شد.
دقیقه ۸۹: محمدرضا سلیمانی پس از چرخش زیبایی که درست چسبیده به محوطه جریمه سپاهان داشت به سمت دروازه نیازمند شوت زد ولی این دروازه بان به خوبی توپ را مهار کرد.
دقیقه 5+90: ضربه سر آرمان اکوان چیزی نمانده بود سه امتیاز را از سپاهان بگیرد ولی اینبار در این مسابقه سپاهانی‌ها خوش شانس بودند که توپ با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.

2636