نیمار در جام جهانی 2026 بازی خواهد کرد؟

نیمار در جام جهانی 2026 بازی خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی -- نیمار ستاره تیم ملی برزیل و باشگاه پاریسن ژرمن اذعان کرد که به احتمال فراوان در جام جهانی 2026 حضور پیدا خواهد کرد و همچنین لیونل مسی یک الگوی بزرگ برای اوست. 

به گزارش فوتبالی، ستاره 31 ساله پیش از جام جهانی 2022 ادعا کرد که ممکن است آخرین بازی‌های ملی اش را تجربه کرده باشد و آماده است تا برای همیشه با تیم ملی برزیل خداحافظی کند. با این حال برزیل و نیمار در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022، شکست تلخی را مقابل کرواسی تجربه کردند. 

نیمار که 124 بازی ملی در کارنامه دارد در خصوص احتمال حضورش در جام جهانی 2026 که در سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک به صورت همزمان برگزار می شود، به TNT SPORT گفت: "من سال به سال درباره این موضوع تصمیم می گیرم. بالاخره زمان آن خواهد رسید. البته که من رویای بسیار بزرگی با برزیل در جام جهانی دارم و همیشه دوست داشتم جام قهرمانی را لمس کنم."

"لئو مسی همیشه یک الگوی بزرگ بوده. او به من کمک می کند و یکی از مشوق های من است. من دیدم که او در سن 35 سالگی توانست قهرمان جام جهانی شود و این موضوع مرا نیز به فکر فرو برد که شاید من هم بتوانم به این آرزوی بزرگ برسم."

4416