طلسم سپاهان مقابل تارتار خواهد شکست؟

طلسم سپاهان مقابل تارتار خواهد شکست؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی تارتار در سه دیداری که به عنوان سرمربی در دربی اصفهان حاضر شده، هرگز شکستی را تجربه نکرده است.

به گزارش فوتبالی، کمتر از چند ساعت دیگر سپاهان و ذوب‌آهن در حالی به مصاف هم خواهند رفت که وضعیت دو تیم کاملا با هم متفاوت است. سپاهانی‌ها با مورایس پنج برد پشت سر هم را تجربه کرده‌اند و با لغزشی که پرسپولیس داشته، با یک بازی کمتر صدرنشین هستند. آن سوی میدان اما اوضاع بعد از تعطیلات جام‌جهانی اصلا برای ذوبی‌ها خوب پیش نرفته و آن‌ها هشت مسابقه است که طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

البته آمار تارتار در دربی اصفهان برخلاف اوضاع و احوال فعلی دو تیم، وزنه را به سمت تیم سبزپوش سنگین‌تر می‌کند. مهدی تارتار در حالی چهارمین حضورش روی نیمکت ذوب‌آهن در دربی نصف‌جهان را تجربه می‌کند که نه تنها تاکنون به سپاهان نباخته بلکه فصل قبل موفق شده بود محرم نویدکیا را در فولادشهر مغلوب کند. او حتی در دیدار رفت همین فصل هم سپاهان را متوقف کرده بود تا سومین دربی‌اش را بدون باخت سپری کرده باشد.

با این حال مورایس و شاگردانش امروز به کمتر از سه امتیاز مقابل ذوب‌آهن فکر نمی‌کنند و طلسم عجیب سپاهان مقابل تارتار، بیشتر از همیشه در معرض خطر شکسته‌ شدن قرار دارد. قصه دربی‌ها اما همیشه فرق می‌کند و تارتار امیدوار است به پشتوانه عملکرد همیشه خوب تیم‌هایش برابر سپاهان، این بار هم بتواند با دست پر نقش جهان را ترک کند.

2509