۱۱ هفته در حسرت گلزنی دوباره/ این مدل مو به عباس‌زاده اصلا نمی‌آید!

۱۱ هفته در حسرت گلزنی دوباره/ این مدل مو به عباس‌زاده اصلا نمی‌آید!

پایگاه خبری فوتبالی - از آخرین گل محمد عباس‌زاده برای تراکتور بیش از ۴ ماه می‌گذرد.

به گزارش فوتبالی، شاید هنگامی که محمد عباس‌زاده و یورگن لوکادیا به ۶ گل زده رسیدند و مشترکا در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفتند، کسی فکر نمی‌کرد که مهاجم هلندی بعد از این گل اقدام به ترک پرسپولیس کند و عباس‌زاده هم آن‌قدر گل نزند تا رتبه اول آقای گلی چندین مدعی دیگر نیز به خود ببیند.

مهاجم قائمشهری اگرچه فصل را با تراکتور بسیار خوب آغاز کرد و موفق به زدن ۶ گل نیز برای تیمش شده ولی حالا نمی‌توان این واقعیت را کتمان کرد که عباس‌زاده دچار افت شده است. وی پس از گذران مصدومیت دوباره به ترکیب تراکتور بازگشته و در بازی دیروز تیمش مقابل آلومینیوم نیز کامل بازی کرد ولی نه تنها موفق به باز کردن دروازه حریف نشد، بلکه آن مهاجم زهردار همیشگی نیز نشان نداد و موقعیت چندانی نیز خلق نکرد.

از آخرین گل‌های عباس‌زاده برای تراکتور بیش از چهار ماه می‌گذرد؛ جایی که سامورایی سابق تراکتور آتش به پا کرده و با ثبت هت‌تریک مقابل نفت مسجدسلیمان عامل اصلی پیروزی تیمش بود. حال تی‌تی‌ها امیدوارند مهاجم محبوب خود با مدل موی جدید هم بتواند دوباره روی دور گلزنی افتاده و حسرت یازده هفته‌ای را بشکند. مخصوصا حالا که رقیبی جدی به نام خایمه رومرو را در کنار خود می‌بیند؛ مهاجمی خارجی که توانایی بازی در تمامی پست‌های هجومی را دارد و می‌تواند یک رقیب جدی برای حضور در ترکیب اصلی باشد.

1997