شکایت های بازیکنان عراقی از باشگاههایشان به ای اف سی

شکایت های بازیکنان عراقی از باشگاههایشان به ای اف سی

پایگاه خبری فوتبالی- بیست بازیکن و مربی در لیگ عراق به دلیل عدم دریافت مطالباتشان از باشگاههایی که زمانی برای آنهاکار می کرده اند به فدراسیون فوتبال عراق و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده اند. 

به گزارش فوتبالی، رسانه های عراقی خبر دادند که بر اساس اعلام کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال عراق، تا پایان روز 25 بهمن 1401، به شکایت های افراد در فدراسیون فوتبال عراق رسیدگی خواهد شد. 

8 مربی شاکی شامل "مظفر جبار"،" هاتف شمران"، "احمد کاظم"،  " حیدرعبید"،  طارق حمید سلمان"،  "حسن عباس"،" محمد حسین" و "یوسف رائد" در کنار 12 بازیکن شامل "محمدسعد"، " ذوالفقارعاید"،  "مهندناصر"،  " امیرصباح"،  "صباح عبدالحسن وطبان"،  " سالار عبدالجبار"، "احمد محمد"،  " عبیده کاظم"،  "محمد خلیل"،  " ایهاب رزاق"،  "عمار محمد حیدر" و"عبودی حنتوش" به دنبال دریافت مطالبات معوقه خود از باشگاههایشان هستند. 

ذکر این نکته هم ضروری است که علاوه بر این فهرست، تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از  باشگاههای عراقی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده اند تا مشخص شود که فقط در ایران نیست که بازیکنان برای گرفتن حق و حقوقشان سراغ ای اف سی می روند.

1979