هافبک استقلال: تلاش می‌کنم جواب اعتماد ساپینتو را بدهم/ در رختکن نقش‌جهان یکدل شدیم

هافبک استقلال: تلاش می‌کنم جواب اعتماد ساپینتو را بدهم/ در رختکن نقش‌جهان یکدل شدیم

پایگاه خبری فوتبالی– سعید مهری می‌گوید بازیکنان استقلال اعتمادی کاملی به تیم‌شان دارند و به این علت توانستند دوباره به کورس قهرمانی بازگردند.

به گزارش فوتبالی، سعید مهری که میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در رابطه با عملکرد خوبش در فصل جاری، گفت: "فصل از ابتدا خیلی خوب برایم شروع شد. اول فصل با ساپینتو صحبت کردم و با شناختی که از تمام بازیکنان و روزمه‌هایشان داشت، نظرش روی من مثبت بود."

هافبک استقلال با اشاره به اعتماد کاملی که سرمربی پرتغالی، اضافه کرد:" از آنجا که سال قبل از نظر فوتبالی برایم خوب نبود، گفتم اگر نظرتان روی من مثبت نیست به تیم دیگری بروم. اما ساپینتو گفت به من اعتماد کامل دارد. تلاشم را می‌کنم تا جواب اعتماد ساپینتو را بدهم و روز به روز بهتر شوم."

مهری در خصوص بازگشت این تیم به کورس قهرمانی علیرغم فاصله زیاد با پرسپولیس و سپاهان در هفته‌های پیش، هم گفت: "بعد از بازی سپاهان در رختکن همه بازیکن‌ها یک دل شدیم. حتی با وجود آنکه 8 امتیاز  عقب بودیم، ساپینتو در کنفرانس خبری گفت هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم."

او ادامه داد:" از آنجا که یکدل هستیم و به تیم‌مان اعتماد داریم، اصلا فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند و چه کسی تعویضی باشد. این همدلی از کادر مدیریتی باشگاه شروع می‌شود و به مربیان، کاپیتان‌ها و بازیکنان تیم می‌رسد. روزبه چشمی و سیدحسین حسینی خیلی خوب با بچه‌ها هماهنگ شده و تیم را جمع و جور کرده‌اند."

2509