لیورپول فاتح دربی مرسی ساید با گلزنی ستاره هلندی

لیورپول فاتح دربی مرسی ساید با گلزنی ستاره هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و اورتون در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و فاتح این دربی شود.

به گزارش فوتبالی، تقابل لیورپول و اورتون یک جدال سنتی است که به دربی مرسی ساید مشهور است و اکنون لیورپول موفق شد در این نبرد به پیروزی برسد و شاگردان یورگن کلوپ که در این فصل از رقابت ها به طور کلی عملکرد خوبی نداشته اند هر سه امتیاز بازی را به دست آوردند.

گل های این بازی را برای لیورپول، محمد صلاح و کودی گاکپو به ثمر رساندند. محمد صلاح در دقیقه 36 روی پاس داروین نونیز موفق شد دروازه اورتون را برای بار اول باز کند. روی این صحنه جوردن پیکفورد عملکرد خوبی نداشت و با جایگیری بد خود موجب گلزنی صلاح شد.

گل دوم لیورپول در دقیقه 49 توسط کودی گاکپو زده شد. این بازیکن هلندی که در ژانویه به لیورپول پیوسته است، اکنون عملکرد خوبی داشت و موفق شد گلزنی کند. او روی پاس ترنت الکساندر آرنولد دروازه اروتون را باز کرد.

به نظر می رسد که شان دایچ همچنان راه زیادی پیش روی خود دارد تا بتواند اورتون را تبدیل به تیمی کند که در لیگ برتر انگلیس بماند.

تماشای خلاصه بازی لیورپول 2-0 اورتون

1471