تاپ سکرت/ درگیری فیزیکی شدید در یک باشگاه لیگ برتری

تاپ سکرت/ درگیری فیزیکی شدید در یک باشگاه لیگ برتری

پایگاه خبری فوتبالی - زد و خورد شدید بین یک پیشکسوت فوتبال و مدیر میانی یکی از باشگاه های لیگ برتری، پای نیروی انتظامی را به این دعوا بازکرده است.

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است که دیدار یک پیشکسوت فوتبال که برای دریافت مطالباتش به باشگاه مراجعه کرده بود بعد از دریافت پاسخ منفی و وعده های چندین و چند باره مدیر میانی باشگاه، به درگیری لفظی و در نهایت فیزیکی منجر می‌شود.

گرچه هرکدام از طرفین روایت خاص خودشان را دارند اما اطلاعاتی به خبرنگار فوتبالی رسیده، به نظر می‌رسد این درگیری ها ریشه در گذشته داشته و سرمربی پیشین تیم لیگ برتری نیز در فصل گذشته با مدیر میانی باشگاهش درگیری فیزیکی شدید داشته، به حدی که گفته می‌شد این درگیری باعث کبودی صورت مدیر هم شده است.

ظاهراً در این درگیری پیشکسوت باشگاه که از وعده های مکرر مدیر میانی باشگاه خسته شده صدایش را بالا می‌برد و مدیر میانی هم ابتدا به سینه پیشکسوت باشگاه می‌کوبد که باعث می‌شود آتش این درگیری شعله‌ور شود. گفته می‌شود پیشکسوت باشگاه هم این اقدام را بی‌جواب نگذاشته و او هم با وسیه‌ای که دستش بوده روی میز مدیر میانی کوبیده که حتی باعث شکسته شدن میز شده است. در نهایت نیز دو طرف با نیروی انتظامی تماس گرفته‌اند و نیروی انتظامی وارد شده و ماجرا به کلانتری کشیده شده است.

بیشتر از این نمی توانیم جزییات بدهیم اما ظاهرا پرونده این درگیری‌ها همچنان باز است. 

عکس، تزئینی است

۷۷۶۸