مهدی رحمتی: اگر باهوش بودیم می‌توانستیم تبریز را با ۳ امتیاز ترک کنیم

مهدی رحمتی: اگر باهوش بودیم می‌توانستیم تبریز را با ۳ امتیاز ترک کنیم

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی خوب و برتری را مقابل تراکتور به نمایش گذاشتیم.

به گزارش فوتبالی، مهدی رحمتی پس از تساوی بدون گل آلومینیوم اراک مقابل تراکتور اظهار داشت: خیلی خوشحال بودم که یک بار دیگر تماشاگران عزیز و خونگرم آذری را می‌دیدم. آنها از دقیقه یک تا 90 بازیکنان خود را تشویق می‌کردند. همانطور که همه دیدند یک بازی خوب و برتر را به نمایش گذاشتیم و تمام نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که می‌توانیم به تراکتور ضربه بزنیم را رعایت کردند. زمانی که تراکتور مالکیت داشت دنبال قطع پاس‌های آنها بودیم و از فاصله دفاعی می‌خواستیم ضربه بزنیم و بارها و بارها این کار را کردیم و موقعیت گل داشتیم. در زمانی هم که موقعیت داشتیم از کانال کناری آنها استفاده کردیم و به اهداف مان رسیدیم.

وی ادامه داد: از خط دفاعی تیمم تشکر می‌کنم که امروز عالی بازی کردند. نمی‌خواهم نام کسی ببرم، اما بزرگترهای تیم مانند فخرالدینی، مصطفی احمدی، وحید محمدزاده خیلی زحمت می‌کشند و به نفرات جوان کمک می‌کنند. امروز موقعیت آنچنانی هم به تراکتور ندادیم و فقط توپ‌ها را به نقاط کور دفاع ما ارسال می‌کردند.

سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه از نتیجه بازی راضی است یا خیر، گفت: 100 درصد دو تیم آنالیز خوبی از هم داشتند و نمی‌توانید بگویید که بازی بی موقعیتی بود. دقیقه 3 یا 4 بود که نقی زاده یک موقعیت خوب داشت. در این نوع بازی‌ها تک موقعیت‌ها تعیین کننده هستند. یک بار هم به تیر دروازه شان زدیم. از همه بازیکنانم راضی هستم و با تمام وجود بازی کردند. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در تبریز مقابل تراکتور با این همه بازیکن خوب موقعیت گل ایجاد کند.

رحمتی عنوان کرد: با توجه به وجود بازیکنان خارجی و تاثیرگذار در تیم تراکتور عملا تمام انرژی ما این بود که در یک سوم میانی هافبک‌های آنها را کنترل کنیم و در انتقال ضربه بزنیم و موفق بودیم. دیدید که آلوز و گوستاوو  پشت محوطه جریمه ما توپی گیرشان نیامد که پاس تعیین کننده‌ای بدهند و این قدرت خط هافبک ما را می‌رساند که توانستند آنها را تحت فشرا قرار دهند. عملا هافبک‌های آنها را از کار انداختیم و عملا به کناره زمین رفتند و ارسال به نقاط کور داشتند. اگر یک مقدار با هوش‌تر عمل کرده بودیم مطمئنا تبریز را با 3 امتیاز ترک می‌کردیم.

وی در محرومیت‌های کمیته انضباطی گفت: این بحث به من مربوط نمی‌شود که در مورد آن صحبت کنم.  شاید همه با من موافق باشند که داور این مسابقه روز خوبی را سپری کرد. از کمیته داوران تشکر می‌کنیم  وهمچنین کمک داوران، اما ای کاش سعه صدر آنها بیشتر بود. امروز 2، 3 بازیکن ما 4 کارته شدند و بازی با سپاهان آنها را نداریم. به نظر من اگر بلافاصله بعد از هر بازی در مورد آن تصمیم گیری شود، کار خوبی خواهد بود.

۹۰۹۸