خاطره جالب سرمربی میلان از کونته

خاطره جالب سرمربی میلان از کونته

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم میلان علاوه بر صحبت در مورد دیدار این تیم برابر تاتنهام در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا، از سرمربی حریف خود لب به تمجید باز کرد.
به گزارش فوتبالی، تیم میلان فردا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان تاتنهام آنتونیو کونته خواهد بود. میلان که پس از روندی بد در سری آ، دوباره در بازی برابر تورینو به پیروزی رسید، حالا باید مقابل تاتنهامی صف آرایی کند که فصلی سینوسی را در لیگ برتر انگلیس سپری می کند و در هفته گذشته لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر 1 برابر لسترسیتی شکست خورد.
پیولی در نشست خبری خود پیش از این دیدار گفت: فکر می کنم که می توانیم برنده باشیم اما باید تلاش زیادی انجام دهیم و کیفیت تکنیکی خوبی را نشان دهیم. ما برای این بازی آماده ایم. این یک چالش سخت است زیرا کونته مربی بسیار خوبی است و یکی از معدود همکارانی بود که قهرمانی فصل گذشته را به من شخصا تبریک گفت.
وی در مورد وضعیت مصدومیت اسماعیل بن ناصر افزود: او با ما تمرین کرد اما آمادگی 100 درصد ندارد و نمی توانیم روی او ریسک کنیم. او در بازی نخواهد بود.
سرمربی میلان افزود: حذف شدن قانون گل زده در خانه حریف تغییر زیادی را ایجاد نمی کند؛ وقتی شما در خانه گل می خورید شانس کمتری برای صعود دارید. با این حال من برای همه جزئیات آماده ام زیرا این جزئیات هستند که تفاوت ها را رقم می زنند.
وی اضافه کرد: از این که 5 مربی ایتالیایی در مرحله یک هشتم حضور دارند، خوشحالم. آنچلوتی مثل کونته و اسپالتی اسطوره هستند. آن ها مربیان خوبی هستند که من باید از آن ها درس های زیادی را بیاموزم.
وی در پایان گفت: باید خیلی خوب بازی کنیم؛ خطرناک باشیم و بازی را در دست بگیریم. آن ها احتمالا در یک سوم دفاعی خود بالا بازی کنند و حملاتی زیادی را به سمت دروازه ما ترتیب دهند اما فکر می کنم که با تاتنهام شانس مشابهی را داریم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شاید رویایی باشد اما فکر کردن به این مسئله خیلی زود است.
1886