مرگ ناگهانی دروازه‌بان بلژیکی پس از مهار پنالتی

مرگ ناگهانی دروازه‌بان بلژیکی پس از مهار پنالتی

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال بلژیک به شوک فرو رفت. آرنه اسپیل دروازه بان 25 ساله به علت حمله قلبی در زمین فوتبال درگذشت تا یکی از ناگوارترین اتفاقات ممکن رخ بدهد.

به گزارش فوتبالی، آرنه دروازه بان تیم وینکل اسپورت در بازی تیمش و وستروزبکه در حالی که پنالتی حریف را مهار کرده بود و هواداران حریف و هم تیمی هایش را به وجد آورد، ناگهان به علت حمله قلبی نتوانست به بازی ادامه بدهد تا کل حاضران به شوک فرو بروند.

در حقیقت کمی پس از مهار پنالتی، آرنه به علت احساس درد روی زمین افتاد. ماموران اورژانس وارد زمین شدند و به مدت نیم ساعت عمل احیا را روی او انجام دادند اما تلاش های آنها موفقیت آمیز نبود و این دروازه بان در وسط زمین فوتبال درگذشت.

استفان دورچین کمک مربی تیم وینکل اسپورت در این باره توضیح داد:" توپ هنوز در جریان بازی بود. دروازه بان ما به سریع ترین شکل ممکن از جایش بلند شد تا توپ را دریافت کند اما ناگهان روی زمین افتاد. دیدن این صحنه وحشتناک بود. کل بازیکنان ما بعد از این اتفاق بهت زده بودند. وقتی پیام درگذشت دروازه بان را دریافت کردیم، از نظر روحی ضربه وحشتناکی برای ما بود. فکر می کنم که بازیکنان ما هنوز نمی توانند هضم کنند که چه اتفاقی رخ داده است."

4125