عکس؛ ستاره آرژانتینی و تکرار خوشحالی رونالدو در منچستر یونایتد

عکس؛ ستاره آرژانتینی و تکرار خوشحالی رونالدو در منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و لیدز یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را منچستر یونایتد با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان رساند و موفق شد هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، گل دوم منچستر یونایتد را در این بازی آلخاندرو گرناچو در دقیقه 85 به ثمر رساند. آلخاندرو گرناچو همواره از کریستیانو رونالدو به عنوان الگوی خود یاد کرده است. در واقع این بازیکن آرژانتینی که در حال حاضر 18 سال دارد، وقتی که رونالدو در منچستر یونایتد بود او را الگوی خود می دانست و همیشه سعی می کرد که از او یاد بگیرد.

اکنون آلخاندرو گرناچو پس از به ثمر رساندن گل دوم منچستر یونایتد مقابل لیدز یونایتد، یک خوشحالی ویژه را به نمایش گذاشت که خوشحالی ویژه، خیلی ها را به یاد کریستیانو رونالدو انداخت چرا که معمولا کریستیانو رونالدو از این سبک خوشحالی ها انجام می دهد. رونالدو در منچستر یونایتد هم یک بار به این سبک خوشحالی کرده بود.

کریستیانو رونالدو در جمع شیاطین سرخ وضعیت مناسبی نداشت و به همین دلیل تصمیم گرفت که منچستر یونایتد را ترک کند و به این ترتیب راهی النصر عربستان شد.

1470