ترکیب ویارئال و بارسلونا؛ گاوی و قرار گرفتن کنار لواندوفسکی

ترکیب ویارئال و بارسلونا؛ گاوی و قرار گرفتن کنار لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و یکم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و ویارئال در ورزشگاه خانگی ویارئال یا همان لاسرامیکا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت در این بازی شاگردان ژاوی موفق می شوند هر سه امتیاز را به دست بیاورند یا این که دچار لغزش و از دست دادن امتیاز می شوند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز برای این بازی از گاوی در خط حمله تیم خود استفاده کرده است. در واقع ژاوی متوجه شده است که گاوی توانایی بازی در پست وینگر را هم دارد و بار ها از او در این پست بازی گرفته است و اکنون هم در بازی بارسلونا مقابل ویارئال این اتفاق افتاده است و می بینیم که گاوی در کنار رابرت لواندوفسکی و رافینیا دوباره در خط حمله بارسلونا قرار دارد.

سرمربی ویارئال کیکه ستین است که قبلا سرمربی بارسلونا بوده است و البته هواداران بارسا دل خوشی از او ندارند چرا که در دوران مربیگری او بود که بارسلونا با نتیجه 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و اکنون بازی بارسا مقابل ویارئال می تواند به نوعی انتقام از ستین نیز باشد.

ترکیب ویارئال

رینا - خوان فویت - رائول آلبیول - پائو تورس - آلبرتو مورنو - اتین کاپو - دنی پارخو - فرانسیس کوکلین - یرمی پیو - خوسه لوئیس مورالس - آلخاندرو بائنا

ترکیب بارسلونا

ترشتگن - آرائوخو - گاوی - پدری - لواندوفسکی - کریستینسن - کسیه - دی یونگ - رافینیا - کنده - بالده  

1470