رحمتی: با حضور هواداران تراکتور بازی سختی را در پیش داریم/ تراکتور با خمز متحول شده است

رحمتی: با حضور هواداران تراکتور بازی سختی را در پیش داریم/ تراکتور با خمز متحول شده است

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از وقتی خمز آمده سبک و نوع فوتبال تراکتور عوض شده است.

به گزارش فوتبالی، سیدمهدی رحمتی در خصوص دیدار فردا مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما است. تراکتور تیم بزرگ و پرهوادار است. کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. از لحاظ امتیازی بالاتر از ما  است این مسئله حساسیت بازی را دو چندان می‌‌کند. 

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: بازی رفت در بازی اراک مستحق باخت نبودیم و کل 90 دقیقه توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و فوتبال خوبی ارائه بدهیم اما دست تقدیر اینطور بود که نتوانستیم از آن بازی امتیاز بگیریم. در حال حاضر و طی هفته‌های اخیر بچه‌های ما نشان دادند و می‌دانند در زمین دنبال چه هستند. حساسیت‌های این بازی را کاملاً درک کرده‌اند و می‌دانند در چه شرایطی هستیم.

رحمتی ادامه داد: در استادیوم یادگار امام و مقابل هواداران پرشور تبریزی بازی کردن کار بسیار سختی است و ما به این واقف هستیم تراکتور از زمانی که خمز آمده سبک، سیستم و نوع فوتبالش عوض شده است. کاملاً شناخت داریم و به این مسئله واقف هستیم. ان‌شاءالله فردا هواداران هر دو تیم فوتبال خیلی خوبی را شاهد باشند و بتوانیم آنچه مدنظرمان است و در هفته گذشته روی آن کار کردیم در زمین بازی پیدا کنیم. اگر این اتفاق بیفتد سربلند از زمین بیرون می‌آییم. 

۹۰۹۸