نظر دروازه‌بان لیورپول در مورد نتایج فاجعه‌بار تیمش

نظر دروازه‌بان لیورپول در مورد نتایج فاجعه‌بار تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان با تجربه لیورپول، آلیسون بکر معتقد است که قرمزها تنها بین 75 تا 80 درصد توانایی خود را در زمین نشان می دهند و این مسئله باعث فرم بد آن ها در هفته های اخیر شده است.

به گزارش فوتبالی، لیورپول فصل بسیار بدی را در لیگ برتر انگلیس پشت سر می گذارد و پس از چند فصل بسیار خوب و یک قهرمانی لیگ برتر، آن ها امسال حتی شانس زیادی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از طریق لیگ را نیز دارا نیستند. حال این تیم پس از شکست بد برابر وولوز، باید در روز دوشنبه در دربی مرسی ساید به مصاف اورتون احیا شده توسط شان دایچ برود اما دروازه بان برزیلی این تیم معتقد است که قرمزها شانس خوبی برای پیروزی دارند.
آلیسون در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: فکر می کنم که همه شرایط بد باشگاه را فهمیده اند و می دانند که باید تلاش بیشتری برای تیم انجام دهند. در بازی برابر وولوز، چند صحنه خوب داشتیم پس می توان گفت که در حال حاضر 75 تا 80 درصد تواناییمان را به نمایش می گذاریم.
وی افزود: باید تلاش بیشتری بکنیم؛ مسئله فقط فوتبال نیست و انگیزه بازیکنان، حمایت از هم تیمی و همه مسائل مربوط به فوتبال در لیورپول دچار مشکل شده است. می دانیم که در ادامه فصل هر کاری که از دستمان بر بیاید را انجام خواهیم داد تا شرایط را تغییر دهیم و معتقدم که این کار را انجام خواهیم داد.
1886