دلیل اصلی موفقیت ستاره آرسنال از نگاه خودش

دلیل اصلی موفقیت ستاره آرسنال از نگاه خودش

پایگاه خبری فوتبالی- ادی انکتیا، مهاجم جوان آرسنال سرمربی این تیم را عامل اصلی پیشرفتش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس دانست و از او به خاطر اعتمادش تشکر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تایمز، ادی انکتیا، مهاجم جوان توپچی های لندن در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، پس از مصدومیت گابریل ژسوس مهاجم اصلی این تیم، دقایق زیادی را به میدان رفته و توانست با گل های مهمی مثل گل پیروزی به منچستریونایتد، به آرسنال در راه صدرنشینی لیگ برتر انگلیس کمک زیادی کند. حالا این مهاجم علت اصلی پیشرفت خود را میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی لندنی ها دانسته و اذعان داشته که مربی توپچی ها از همان ابتدا به وی اعتماد داشته است.
انکتیا در این باره گفت: کار زیر نظر آرتتا بسیار لذت بخش است؛ از روز اول که او را دیدم او مدام به من تاکید می کند که به من و توانایی هایم باور داشته و زیر نظر او فرصت بازی کردن را پیدا خواهم کرد؛ به همین دلیل هم من روز به روز پیشرفت کردم و این مسئله را مدیون وی هستم. درک تاکتیکی من، شناختم از فضاها و نحوه جایگیری و بازی بدون توپم در طول مدت این فصل پیشرفت داشته و این ها مسائلیست که آرتتا مدام به من گوشزد می کند و سعی در آموزش آن ها به من دارد.
وی افزود: همیشه بازیم فراتر از گلزنی بوده است اما وقتی شما به عنوان یک بازیکن جوان در سطح آکادمی گل های زیادی به ثمر می رسانید، همه توجه ها به این جنبه بازیتان معطوف می شود. من 23 سال سن دارم و هنوز جای پیشرفت بسیار زیادی دارم. با این حال به نظر خودم در حال حاضر توانایی تاثیرگذاری در بازی های لیگ برتر انگلیس را دارم اما از این مسئله که چقدر می توانم پیشرفت کنم آگاه بوده و برای آن تلاش می کنم.
1886