شوک به تراکتور؛ هادی محمدی سه جلسه محروم شد!

شوک به تراکتور؛ هادی محمدی سه جلسه محروم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - با رای کمیته انضباطی و در آستانه دیدار با آلومینیوم اراک، هادی محمدی تنها مدافع میانی تخصصی تراکتور سه جلسه محروم شد.

به گزارش فوتبالی، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دو بازی از لیگ برتر و جام حذفی صادر کرد که طبق این حکم، هادی محمدی مدافع سرخ‌پوشان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه در بازی جام حذفی بین استقلال و تراکتور، که منجر به اخراجش شد، به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی بپردازد. رایی که البته قابل تجدیدنظرخواهی است.

این درحالی است که تراکتور فردا باید به مصاف آلومینیوم اراک برود و جز هادی محمدی، هیچ مدافع میانی تخصصی در اختیار پاکو خمز نیست. سیدمحمد حسینی و آرش قادری از قبل با مصدومیت رو‌به‌رو هستند و میلاد کر نیز در بازی قبلی این تیم مصدوم شد.

پاکو خمز در بازی‌های اخیر خود باتوجه به دست بسته‌ای که داشته، صرفا از هادی محمدی به عنوان مدافع وسط استفاده می‌کرد که حالا محمدی نیز به واسطه محرومیت از دسترس خارج شده است. باید ببینیم درصورت عدم آماده بودن قادری یا حسینی برای این دیدار، پاکو می‌خواهد چگونه سیستم دفاعی خود را بچیند و از چه بازیکنانی در این پست استفاده خواهد کرد؟

1997