دیدار ویژه برای چهار پرسپولیسی هوادار

دیدار ویژه برای چهار پرسپولیسی هوادار

پایگاه خبری فوتبالی- نبرد پرسپولیس- هوادار برای 4 نفر از اعضای تیم هوادار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های پرسپولیس و هوادار فردا در حالی مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد که دو نفر از همکاران ساکت الهامی، سابقه حضور در کادر فنی پرسپولیس را دارند.

داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌های هوادار پیش از این به عنوان یکی از دستیاران یحیی گل‌محمدی در جمع قرمزها حضور داشت و با این تیم هم به مقام قهرمانی رسید، اما در پایان فصل گذشته به دلیل عملکرد ضعیف دروازه‌بان‌های پرسپولیس از سوی هواداران این تیم مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت و آنها معتقد بودند فنایی نمی تواند به خوبی حامد لک و گوهری را برای تقابل با رقبا آماده کند.

فنایی که در حال حاضر محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان سابق تیم جوانان پرسپولیس را آماده روبارویی با قرمزها می‌کند، باتوجه به نحوه جدایی‌اش از این تیم و انگیزه‌ای که دارد، یکی از چهره‌های ویژه و پررنگ نیمکت هوادار در تقابل با قرمزها خواهد بود.

مظاهر رحیم‌پور، مربی بدنساز هواداری‌ها نیز مثل داوود فنایی در ابتدای فصل پس از جدایی از پرسپولیس راهی هوادار شد و در کادرفنی این تیم تهرانی به ادامه کارش پرداخت.او نیز به مانند همکار خود در پرسپولیس پس از مصدومیت‌های سریالی بازیکنان قرمزها از سوی هواداران پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفت تا دومین قربانی کادر فنی فصل گذشته یحیی لقب بگیرد.

امیر حسین فشنگچی دیگر بازیکن سابق پرسپولیس است که در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای کادر فنی هوادار و دستیار ساکت الهامی در این تیم حضور دارد. فشنگچی در دهه 90، سه فصل سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد.

تقابل این سه پرسپولیسی سابق به همراه محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان سابق تیم جوانان پرسپولیس مقابل قرمزهای پایتخت قطعا جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

7655