ترکیب احتمالی بارسلونا برابر ویارئال با دو تغییر

ترکیب احتمالی بارسلونا برابر ویارئال با دو تغییر

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا می تواند با پیروزی در رقابت این هفته اش، اختلاف خود را در صدر جدول به عدد 11 برساند و تیم روی فرم ژاوی برای این کار باید از سد ویارئال به رهبری کیکه ستین، بگذرد.
به گزارش فوتبالی و به نقل از اسپورت، ترکیب بارسلونا در هفته های اخیر تغییرات زیادی را نداشته است اما به نظر می رسد که در بازی برای ویارئال، با توجه به مصدومیت سرخیو بوسکتس در بازی برابر سویا، ژاوی باید دست به تغییر در سیستم تیم یا جایگزینی وی با بازیکنی دیگر بزند که به نظر برای این بازی به فرنکی دی یونگ برای حضور در مرکز خط هافبک اعتماد خواهد کرد.
همینطور به نظر می رسد که فرانک کسیه جایگزین بوسکتس مصدوم خواهد شد و آلخاندرو بالده نیز جایگزین جوردی آلبا در پست دفاع چپ بارسلونایی ها خواهد بود.
گفتنی است که این بازی با توجه به بازی وسط هفته رئال مادرید برابر الچه، برای بارسلونا مهم خواهد بود و در صورت پیروزی، اختلاف با رئال مادرید که عملکرد خوبی را در هفته های اخیر به نمایش نگذاشته است، دو رقمی خواهد شد. همینطور در طرف دیگر زمین نیز ویارئال در صورت پیروزی برابر بارسلونا می تواند تا رده پنجم جدول رده بندی صعود کند.

1886