داوری که می‌خواهد قهرمانی را از آرسنال بگیرد!

داوری که می‌خواهد قهرمانی را از آرسنال بگیرد!

پایگاه خبری فوتبالی- صدرنشین لیگ برتر انگلیس، روز شنبه در مصاف با برایتون به تساوی 1-1 رسید تا سومین دیدار پیاپی بدون پیروزی خود را پشت سر بگذارد اما به نظر این تساوی، با اشتباهی از سوی داور وار رقم خورده است.
به گزارش فوتبالی و به نقل از میل، در دیدار روز گذشته دو تیم آرسنال و برنتفورد در ورزشگاه امارات لندن، گل تیم مهمان که در دقیقه 74 توسط ایوان تونی به ثمر رسیده بود، در شرایط آفساید بوده اما لی میسن، کمک داور ویدیویی این بازی، فراموش کرده که خط آفساید را رسم کند تا این آفساید گرفته نشود.
این اشتباه در حالی رخ داده که حالا آرسنال، با تساوی در این بازی ضمن پشت سر گذاشتن سومین بازی بدون پیروزی خود، شانس ایجاد اختلاف 8 امتیازی با منچسترسیتی، تیم دوم جدول را از دست داده و حالا جایگاه خود را در صدر جدول متزلزل تر از هفته های گذشته می بیند.
گفتنی است که این اشتباه، اولین اشتباه لی میسن در جایگاه کمک داور ویدیویی نبوده و در دیدار رفت بازی آرسنال و منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد نیز وی به اشتباه گل گابریل مارتینلی، ستاره آرسنالی ها را به خاطر خطای اودگارد بر روی کریستین اریکسن مردود اعلام کرده است؛ اشتباهی که در پایان نیم فصل لیگ برتر انگلیس به عنوان یکی از اشتباهات تاثیرگذار وار در نیم فصل اول این رقابت ها رسما معرفی شد.
حالا آرسنال صدرجدولی باید چشم به دیدار منچسترسیتی و استون ویلا در ورزشگاه اتحاد داشته باشد و این در حالیست که سیتیزن ها با پیروزی برابر ویلا، اختلاف خود را با آرسنال به عدد 3 کاهش خواهند داد؛ دو تیم آرسنال و منچسترسیتی همچنین روز چهارشنبه نیز در دیداری فینال گونه در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
1886