آلوز - زاپاتا؛ کدام ستاره خارجی در یادگار می‌درخشد؟

آلوز - زاپاتا؛ کدام ستاره خارجی در یادگار می‌درخشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازی تراکتور و آلومینیوم تحت تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت خارجی لیگ برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور فردا در تبریز میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. دیداری که باتوجه به خارجی‌های باکیفیت دو تیم که طی هفته‌های اخیر نیز روی فرم بوده‌اند و برای تیمشان موثر بازی کرده‌اند، احتمالا مسابقه‌ای دیدنی از آب درخواهد آمد.

ریکاردو آلوز بازیکن محبوب پرشورها در ۱۹ هفته سپری شده ۱۲ پاس گل داده که آماری خارق‌العاده است. ریکاردو از شروع دور برگشت مسابقات، پس از اینکه در بازی با گل‌گهر چهار کارته بود و حضور نداشت، در سه دیدار اخیر موفق به ارسال چهار پاس گل شده و کاملا مهیای بازی با تیم اراکی است و رحمتی به خوبی می‌داند هیچ دروازه‌ای در لیگ برتر مقابل سانترهای دقیق مهندس تراکتور، غیرقابل دسترس نیست.

اما در جمع سبزپوشان نیز بازیکن خارجی باکیفیتی به نام هانسل زاپاتا حضور دارد. بازیکن کلمبیایی و ارزان قیمتی که کیفیت خوبی داشته و شایستگی‌های خود را در طول مسابقات علی‌الخصوص بازی قبلی تیمش مقابل مس رفسنجان به خوبی به نمایش گذاشت. هانسل مقابل مس برای تیمش همه کار کرد. او با دریبلی سر پا و بسیار تماشایی بازیکن نارنجی را از مقابل برداشت و با شوتی سرکش دروازه حامد لک را گشود و در صحنه گل اول نیز پاس گل قشنگی را با فراری که داشت برای محمدرضا آزادی فراهم ساخت.

حال باید منتظر ماند و دید آیا دو خارجی باکیفیت فوتبال ایران، در بازی تراکتور و آلومینیوم چه عملکردی خواهند داشت و آیا می‌توانند برگ برنده تیم‌هایشان باشند یا خیر؟

1997