واکنش سرمربی آرسنال به بازی بعدی تیمش مقابل منچسترسیتی

واکنش سرمربی آرسنال به بازی بعدی تیمش مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و برنتفورد در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت آرسنال با وجود این که میزبان بود نتوانست در این بازی به پیروزی برسد و نتیجه بازی یک بر یک مساوی شد.

به گزارش فوتبالی، بازی بعدی آرسنال در رقابت های لیگ برتر انگلیس، چهارشنبه 26 بهمن از ساعت 23 (به وقت ایران) مقابل منچستر سیتی خواهد بود. این بازی یک بازی حساس و دشوار برای هر کدام از دو تیم است چرا که به نظر می رسد دو رقیب اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و منچستر سیتی هستند. آرسنال با تساوی مقابل برنتفورد اکنون 51 امتیازی شده است و تنها 6 امتیاز بیشتر از منچستر سیتی دارد و اگر توپچی های لندن مقابل شاگردان پپ گواردیولا شکست بخورند کار برای آن ها دشوار خواهد شد. میکل آرتتا پس از بازی آرسنال مقابل برنتفورد در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره رویارویی با منچستر سیتی گفت:" بازی بزرگ و زیبایی در پیش خواهیم داشت و از اهمیت آن کاملا آگاهیم. ما به خوبی برای این تقابل آماده خواهیم شد."

آرتتا درباره توقف تیمش مقابل برنتفورد نیز گفت:" بازی واقعا سختی بود و ما این موضوع را از قبل می دانستیم. عملکرد آن‌ها در این دیدار شایسته احترام بود اما فکر می کنم که ما بر بازی تسلط داشتیم و موقعیت‌های خوبی هم خلق کردیم. ما توانستیم از دفاع سرسخت آن‌ها عبور کنیم و گل بزنیم، آن‌ها نیز به خواسته خود که بردن بازی به سمت توپ های بلند بود رسیدند."

1470