اولین گل و اولین پاس‌گل دو خرید جدید چلسی(عکس)

اولین گل و اولین پاس‌گل دو خرید جدید چلسی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و وستهام یونایتد در ورزشگاه لندن که ورزشگاه خانگی تیم وستهام است به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم یک امتیاز از این بازی بود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان گراهام پاتر باز هم امتیاز از دست دادند و نتوانستند در این بازی به پیروزی برسند. تک گل چلسی در این دیدار توسط ژائو فلیکس روی پاس انزو فرناندز در دقیقه 16 بازی به ثمر رسید.

هم ژائو فلیکس و هم انزو فرناندز خرید های جدید چلسی هستند که در زمستان به جمع آبی های لندن پیوسته اند و اکنون موفق شدند اولین گل و اولین پاس گل خود را در جمع آبی های لندنی ثبت کنند.

ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید به چلسی پیوسته است و انزو فرناندز هم از بنفیکا به چلسی آمده است. انزو فرناندز به عنوان گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس پا به چلسی گذاشته است و در حال حاضر انتظارات زیادی از او در چلسی وجود دارد.

ژائو فلیکس شروع خوبی در چلسی نداشت و کار خود را با اخراج آغاز کرد اما اکنون او اولین گل خود را در جمع آبی ها زده است. انزو فرناندز هم پاس گل اول خود را داد.

1471