عکس؛ خوشحالی رونالدو وقتی بهترین بازیکن جام باشگاه‌های جهان شده بود

عکس؛ خوشحالی رونالدو وقتی بهترین بازیکن جام باشگاه‌های جهان شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت ایران، الهلال عربستان و رئال مادرید در فینال رقابت های جام باشگاه های جهان به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود که در این بازی به پیروزی رسیده و قهرمان شود و جام را در نهایت بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید دوباره در یک فینال دیگر در جام باشگاه های جهان قرار است به میدان برود. رئال مادرید در سال 2016 هم فینالیست شده بود. در آن زمان کریستیانو رونالدو هنوز در رئال مادرید توپ می زد و ستاره مادریدی ها بود. رئال مادرید در آن تورنمنت در مرحله نیمه نهایی به مصاف کلاب آمه‌ریکا رفت و موفق شد با گل های بنزما و رونالدو با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

در فینال جام باشگاه های جهان در سال 2016 میلادی، رئال مادرید به مصاف کاشیما آنتلرز رفت که یک تیم ژاپنی بود. رئال مادرید در آن بازی موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسد. کریستیانو رونالدو در فینال آن رقابت ها هت تریک کرد و گل دیگر را هم بنزما به ثمر رساند.

در واقع رونالدو در آن تورنمنت 4 گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی داشت و در نهایت توپ طلای جام باشگاه های جهان که به بهترین بازیکن اهدا می شود را به دست آورد.

1471