بازگشت مدافع بارسلونا به تمرینات پس از درگذشت پدرش

بازگشت مدافع بارسلونا به تمرینات پس از درگذشت پدرش

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس آلونسو مندوزا، مدافع حال حاضر بارسلونا به تازگی پدر خود یعنی مارکوس آلونسو پنیا را از دست داده است و به این علت در چند روز اخیر در جلسات تمرینی بارسلونا غایب بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا فردا شب (یکشنبه) در این هفته از رقابت های لالیگا از ساعت 23:30 به وقت ایران قرار است به مصاف ویارئال برود و در این بازی میهمان است. آبی و اناری پوشان که در این فصل به دنبال این هستند که در رقابت های لالیگا به قهرمانی برسند، باید بتوانند امتیازات این بازی های مهم را به دست بیاورند.

مارکوس آلونسو مندوزا در روز های اخیر در تمرین بارسا حضور نداشت و ژاوی این اجازه را به او داده بود چرا که پدرش درگذشته بود. اکنون مارکوس آلونسو دوباره به تمرینات بارسلونا بازگشته است و برای بازی بارسا مقابل ویارئال در لیست ژاوی هرناندز قرار گرفته است و باید دید که ژاوی به در ترکیب فیکس تیمش مقابل ویارئال بازی خواهد داد یا خیر.

پدر مارکوس آلونسو بین سال های 1982 تا 1987 در بارسلونا حضور داشت و در آن سال ها قهرمان جام حذفی اسپانیا، لالیگای اسپانیا، جام اتحادیه و همچنین سوپر جام اسپانیا شد.

مارکوس آلونسوی پسر در تابستان گذشته از چلسی به بارسا پیوست و قرارداد خود را با آبی و اناری پوشان در این زمستان تمدید کرد.

1471