گزینه رئال مادرید برای جایگزینی بنزما در تابستان آینده

گزینه رئال مادرید برای جایگزینی بنزما در تابستان آینده

پایگاه خبری فوتبالی - اگر چه رئال مادرید رویای خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را برای خط حمله خود همچنان در سر می پروراند و بیخیال این بازیکن ها به طور کلی نشده است اما مادریدی ها گزینه های دیگری را هم به عنوان خرید های فوری برای تابستان آینده در نظر گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی به تازگی در کنفرانس مطبوعاتی خود تاکید کرد که کریم بنزما همچنان در فصل آینده شماره 9 اول رئال مادرید خواهد بود و به این ترتیب ستاره فرانسوی قرار است همچنان مهاجم نوک اول مادریدی ها باشد.

در این فصل دیده ایم که عملکرد کریم بنزما در مقاطعی دچار افت شده است و از سوی دیگر بنزما در این فصل با مصدومیت هایی هم مواجه شد و از میادین به دور بود. کریم بنزما در حال حاضر 35 سال دارد و این که او جانشینی در رئال مادرید ندارد، موجب می شود که وقتی عملکردش دچار افت می شود، رئال مادرید به طور کلی در خط حمله دچار مشکل شود.

به گفته Fichajes، رئال مادرید در نظر دارد تا دوشان ولاهوویچ را در تابستان آینده به خدمت بگیرد و او را از یوونتوس بخرد تا به این ترتیب ولاهوویچ به عنوان یک جایگزین برای بنزما در رئال مادرید کار خود را آغاز کند. ولاهوویچ در حال حاضر 23 سال دارد و یک مهاجم آینده دار به حساب می آید.

1471