اعلام لیست بازیکنان بارسلونا برای بازی مقابل ویارئال

اعلام لیست بازیکنان بارسلونا برای بازی مقابل ویارئال

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران، بارسلونا و ویارئال در ورزشگاه خانگی تیم ویارئال به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا لیست بازیکنانش برای این بازی را مشخص کرد. در این لیست عثمان دمبله غایب است و سرخیو بوسکتس هم حضور ندارد و به این ترتیب بازوبند کاپیتانی بارسلونا به دست بازیکن دیگری مثل جوردی آلبا سرجی روبرتو و یا مارک آندره تراشتگن بسته خواهد شد.

بارسلونا قرار است با تیم کیکه ستین روبرو شود، مردی که سرمربی اسبق بارسلونا است و البته هواداران بارسا اصلا خاطره خوشی از او ندارند چرا که باخت 8 بر 2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در دوران او رقم خورد. البته ستین اکنون در ویارئال نسبتا بهتر نتیجه می گیرد و باید دید که عملکرد تیمش مقابل بارسلونا به چه شکل خواهد بود.

لیست بازیکنان بارسلونا برای بازی مقابل ویارئال به این شرح است: تراشتگن، آرائوخو، گاوی، پدری، لواندوفسکی، آنسو فاتی، فران تورس، ایناکی پنیا، کریستنسن، مارکوس آلونسو، جوردی آلبا، کسیه، سرجی روبرتو، فرنکی دی یونگ، رافینیا، کنده، اریک گارسیا، بالده، پابلو توره، تناس، آلارکن.

1471