بازگشت ستاره چلسی در دیدار برابر دورتموند

بازگشت ستاره چلسی در دیدار برابر دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می رسد که رحیم استرلینگ، ستاره باشگاه چلسی قصد دارد که در دیدار برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، دوباره به میادین بازگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اتلتیک، مهاجم ملی پوش انگلیسی آبی ها جواب های مثبتی را از اسکن های زانوی خود دریافت کرده که نشان از قابلیت بازگشت وی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برابر دورتموند دارد. این بازیکن که در دیدار هفته گذشته برابر فولام، پس از رهایی از مصدومیت قبلی به میدان رفته بود، در این بازی بار دیگر مصدوم شد اما حالا به نظر می رسد که به زودی دوباره برای شیرهای لندن به میدان خواهد رفت.
گفتنی است که رحیم استرلینگ در فصل جاری در 23 بازی برای چلسی به میدان رفته که 6 گل به ثمر رسانده است. این بازیکن به عنوان بمب تابستانی از منچسترسیتی راهی چلسی شد اما آن طور که باید و شاید انتظارات را برآورده نساخته است. این مهاجم در ادامه فصل قطعا تلاش می کند تا نمایش بهتری را از خود ارائه بدهد و بازی حساس مقابل دورتموند بهترین فرصت است تا خودش را به هواداران چلسی ثابت کند. چلسی با مدیریت جدید خود نشان داده که تعارفی در بازار نقل و انتقالات ندارد و استرلینگ باید مراقب باشد چرا که اگر احیا نشود، ممکن است در همین تابستان برایش جایگزین خریده شود.
1886