علاقه میلان برای جذب مهاجم قرضی آرسنال

علاقه میلان برای جذب مهاجم قرضی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- فلورین بالوگان، مهاجم قرضی آرسنال که در باشگاه رنس فرانسه بوده و بهترین گلزن لیگ فرانسه نیز هست، مورد توجه باشگاه بزرگ ایتالیایی قرار گرفته است.
به گزارش فوتبالی و به نقل از دیلی میل، مهاجم فرانسوی جهان آرسنال، در تابستان جاری به رنس فرانسه پیوست و در حال حاضر 14 گل در 21 بازی در لیگ فرانسه به ثمر رسانده و بالاتر از نفراتی مثل ام باپه و نیمار، بهترین گلزن لیگ فرانسه است.
حالا باشگاه میلان، قصد دارد که با جذب وی خط حمله خود را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تقویت کرده و برای فصل آینده سری آ، عملکرد بهتری را داشته باشد. گفتنی است که روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر علاقه آرسنال به فروش بالوگان، علیرغم عملکرد خوب وی وجود داشت و حالا باشگاه های دیگری مثل مارسی و ویارئال نیز شرایط خرید این بازیکن را بررسی می کنند.

فلوریان در شهر نیویورک در آمریکا متولد شده اما اصالتی انگلیسی دارد و قیمتش در سایت ترانسفرمارکت در حال حاضر چهارده میلیون یوروست. او توان حضور در پست بال چپ و سانترفوروارد را دارد. وی یازده بازی هم در تیم زیر 21 سال انگلیس داشته که توانسته شش گل به ثمر برساند و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است.
1886