رویارویی آنچلوتی و دیاز بعد از 34 سال

رویارویی آنچلوتی و دیاز بعد از 34 سال

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنچلوتی و رامون دیاز،  دو مربی کهنه کار قدیمی،  بعد از 34 سال باردیگر با هم روبرو خواهند شد. 

به گزارش فوتبالی و به نوشته روزنامه عربستانی الریاضیه، رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال عربستان، بعد از برد مقابل فلامینگو برزیل در مرحله نیمه نهایی جام باشگاههای جهان، در اظهار نظری گفت: " سابقه رویارویی به عنوان بازیکن مقابل آنچلوتی را دارم. او مربی بسیار خوبی است که توانسته موفقیت های مهمی را با رئال مادرید کسب کند."

اما داستان رویارویی های آنچلوتی و دیاز چیست؟ 

واقعیت این است که این دو نفر 8 بار به عنوان بازیکن در فوتبال باشگاههای ایتالیا با هم روبرو شده بودند و بازی آینده در مرحله نهایی جام جهانی باشگاهها، اولین رویارویی این دو نفر به عنوان سرمربی است. کارلو آنچلوتی به عنوان بازیکن در تیم های آاس رم و آث میلان بازی کرد و در سوی مقابل رامون دیاز هم در دهه 80 میلادی عضو باشگاههای ناپولی، آفیلینو.، فیورنتینا و اینتر بود. اولین رویارویی این دو نفر در روز 20 فوریه 1983 ( اول اسفند 1363) در جدال رم- ناپولی به وقوع پیوست و آخرین مصاف هم در بازی در دربی اینتر- میلان در روز 20 آوریل 1989 (31 فروردین 1368) شکل گرفت.

در بازی های رودررو به عنوان بازیکن، هر کدام 3 برد را کسب کردند و 3 شکست و 2 تساوی هم سهم آنها بود. باید دید دوئل این دونفر در جام جهانی باشگاهها چه سرنوشتی خواهد داشت؟  

1979