حجتی: غیبت سه مهره اصلی کارمان را سخت کرد/ بازیکنانم انگیزه لازم را نداشتند

حجتی: غیبت سه مهره اصلی کارمان را سخت کرد/ بازیکنانم انگیزه لازم را نداشتند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبد گفت: بازیکنان در دیدار فینال به لحاظ انگیزشی در سطح پایینی قرار داشتند، چون پیش از این تمام توانشان را برای رسیدن به فینال گذاشته بودند.

به گزارش فوتبالی، نیلوفر حجتی پس از شکست سریک برابر پیکان در دیدار فینال لیگ برتر والیبال و کسب مقام نایب قهرمانی، اظهار کرد: به تیم خوب پیکان تبریک و به بازیکنان تیم خودم خسته نباشید می‌گویم که در شرایط سختی که برایشان پیش آمد تا آخرین لحظه جنگیدند و دست از تلاش برنداشتند.

وی افزود: سه بازیکن اصلی تیم را در دیدار فینال در اختیار نداشتیم و کمی کار برای سریک سخت شده بود.

حجتی با اشاره به این‌که سریک در پلی‌آف سه مسابقه سنگین و حساس را پشت سر گذاشت، گفت: بازیکنان به لحاظ انگیزشی در سطح پایینی بودند چون تمام توانشان را برای رسیدن به فینال گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: از باشگاه سریک که تمام امکانات را در اختیار گذاشت و در روزهای سخت از تیم حمایت کرد، تشکر می‌کنم. امیدوارم نتیجه خوبی گرفته باشیم.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و پیکان تهران در این دیدار موفق به شکست سه بر صفر سریک گنبد شد تا به عنوان قهرمان این رقابت‌ها معرفی شود.